BLESTEMATI SA FIE CEI CARE AU VÂNDUT, DISTRUS ȘI INROBIT TARA ACEASTA SI POPORUL EI !

Nesimțirea a cuprins toată Europa?

marți, 6 martie 2012

“JURNALISTI DE SECOND-HAND”.


Mai tare si mai apriga decat batalia politica dintre partide, este concurenta pe viata si pe moarte dintre televiziuni (A1,2,3 – Rtv)  pe frontul manipularii populatiei si a electoratului, din interese de grup ale mogulilor. As trece cu vederea si aceste manifestari periodice (anii electorali) dar ma sperie, ma dezgusta si ma oripileaza lipsa totala a deontologiei profesionale a majoritatii covarsitoare a jurnalistilor si redactorilor de televiziune. Au transformat aceasta meserie, rezervata dintotdeauna oamenilor cultivati si cu coloana vertebrala, intr-o ocupatie periferica chiar si pentru lumea interlopa, ocupand posturi care, acolo intre blocuri se numesc: “sugatori de…. biberoane”, “spalatori de ciorapi” sau “trompete” (suflatori) in urechile belferilor cu bani, numiti patroni de trusturi media.
S-au vandut pentru bani! Au ajuns oameni seci si gaunosi, gelatinosi, lipiciosi, fara onoare, fara scrupule si fara bun simt.. Sunt dezgustatori. Onorabilii salariati ai d-lui Prigoana, lucrand tot cu rahat dar de alt tip, sunt mult mai curati sufleteste decat acesti “JURNALISTI DE SECOND-HAND”. Ei nu-l manaca in direct si la ore de maxima audienta (in ultima perioada 24 ore din 24) ca sa le puta sufletul. Ma gandesc cu durere cu cata rusine sunt asteptati acasa de catre sotii sau copii, cu cata nerusinare se uita ei in ochii lor si le explica cum ca "asta-i viata". Ma intreb ce educatie ofera acelor copii vis-avis de viitorul unei vieti decente si civilizate. Mi-as dori sa vad privirile prietenilor lor, a rudelor sau a simplelor cunostinte, mi-as dori sa le cunosc gandurile atunci cand se intalnesc pe strada, la club sau la plimbare in parc.
O, biete unelte manjite cu bani spurcati, treziti-va si redeveniti jurnalisti adevarati, aveti curajul sa spuneti si NU, faceti presa cum va dicteaza constiinta si profesionalismul. Eu, un om simplu n-am permis nimanui sa-mi fure ce-am castigat in ’89,  nu mi-am pierdut ce-i mai de pret pentru un om, nu mi-am pierdut LIBERTATEA! Libertatea de-a spune ce gandesti, libertatea de-a scrie ce gandesti, libertatea de a spune DA sau NU, de-a accepta sau nu un fapt, o situatie, un ordin,  Stau si ma intreb de ce oare jurnalistii nu au facut niciodata greva? Sa fie oare categoria profesionala, cea mai usor de manipulat, cea mai "slaba veriga" sociala, cea mai fricoasa….sau cea mai usor CORUPTIBILA?

Niciun comentariu: