BLESTEMATI SA FIE CEI CARE AU VÂNDUT, DISTRUS ȘI INROBIT TARA ACEASTA SI POPORUL EI !

Nesimțirea a cuprins toată Europa?

miercuri, 21 octombrie 2009

SI EU VREAU RESPECT !

M-am tinut de promisiune!
Acest blog a luat fiinta ca raspuns la cenzura ordinara pe care o practica REALITATEA TV, pe forumul sau. Sase articole care-i vizau direct pe realizatori si moderatori au fost oprite de la postare. Dintre ele si cel de mai jos:

"De ce nu publicati si mesajele cara va vizeaza pe voi jurnalistii (cele care nu va menajeaza deloc). Va este teama ca le citeste si dl. Vantu? Sau va este rusine ca le citesc familiile, rudele si prietenii vostri? Oricum, in cateva zile o sa activez un Blog-Forum fara cenzura: “ Mama voastra de pungasi” unde o sa le cititi pe toate care le-ati cenzurat. Pana atunci, vazand ca “Parazitii” au “succesuri”, schimb si eu registrul, poate am mai mult noroc:

Va bate VANTU frate? Va taie din salar’?
V-ati tacanit cu totii, ne umpleti de amar.
De cand ati lut-o razna si-ati inventat RESPECTUL
Ati activat cenzura, se poticneste Netul
Ca ma’nervez si urlu, imi vine sa va-njur
Ca cu RESPECTU’ nostru, voi va-ti cam sters la c.."

Un comentariu:

dictaturajustitiei spunea...

De ce nu ați mai postat ?
Cu multe din ideile dvs. sunt de acord.